Sivut

2014/03/14

elämä on paskaa

5 päivää ja oon oksentanu 13 kertaa. Oikeesti mitä vittua?! Tä on niin hirveetä. Mä vihaan itteäni joka kerran jälkeen vaan entistä enemmän ja mun naama on ku mikäki jätti ilmapallo ja kaula on kanssa turvonnu varmaan kaksinkertaseks. Mä en tiedä miten mä pääsen tästä eroon, mutta pakko mun on jotain keksiä. Muuten käy vielä niin, että mulla ei oo ollenkaa hampaita suussa ja ties mitä muuta kamalaa.

Onko jollain jotain vinkkejä siihen, että miten pääsee oksentamisesta eroon? Se miten mä sillon joskus pääsin siitä eroon, oli se että lopetin syömisen. En vaan oo varma, että onko se niin järkevä keino... Oon yrittäny sitä, että olisin tunnin syömisen jälkeen jonkun seurassa, mutta sekään ei aina auta, koska välillä oon mennyt vielä senkin jälkeen oksentamaan, vaikkei siitä oo yhtään mitään hyötyä. Tää on niin sairasta! Mun on aivan pakko saada tälle loppu.

2 kommenttia:

  1. En aiheesta itse tiedä juurikaan, mutta on hienoo et kuitenkin kerrot tilanteestasi vaikka tänne. Se ainakin paljastaa et asia merkitsee sulle paljon ja haluat muutosta ja sehän on se ensimmäinen askel. Toinen askel vois ehkä olla jotain siihen suuntaan että kertoisit jollekulle luotettavalle henkilölle tuosta ja voisitte yhdessä miettiä keinoja selvitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin.. Mä oon tästä puhunu kyllä mm. mun omahoitajan kanssa, mutta tuntuu, ettei tälle kukaan pysty mitään tekemään.

      Alotin nyt tänään sen sgd:n niin jos se auttais ees vähän? Tai siis, että jos shön vaan vähän, niin ehkä mä pystyn olla oksentamatta? Vaikkei se aina niin meekään..

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3