Sivut

2014/03/02

onko mut tuomittu tähän loppuelämäksi

Eka kerta mun elämässä kun oksensin jossain julkisella paikalla (jos osastoa ei lasketa). Mä kuvittelin, ettei tätä tulis ikinä tapahtumaan, mutta olin väärässä. Siis oikeesti. Mä menin ja oksensin ravintolan vessassa mun kavereiden odottaessa oven takana. Mä alan olla niin loppu tän asian kanssa. Enää ei löydy varmaan yhtäkään paikkaa, jossa mä en vois mennä oksentamaan. Multa varmaan tippuu kohta hampaat suusta. En tiedä enää mitä mun pitäis ajatella. 

Mulla ei oo oikeestaan kuin yksi vaihtoehto, jos tahdon päästä eroon tästä oksentamisesta. Mun täytyy lopettaa syöminen taas lähestulkoon kokonaan. Se on ainoo keino estää se, että oon taas pää pöntössä ja sormet kurkussa.

Mä osastolla ollessani pystyinkin olla aika hyvin syömättä. En syönyt siellä oikeestaan mitään viime viikolla. Mutta kun mä tuun kotiin...siis mä en tiedä voiko itseään vihata näin paljon, mutta ihan oikeesti, oon koko viikonlopun mättänyt aivan liikaa ruokaa. Oon varmasti lihonut, enkä mitään vähän. Tänään kun katoin itseäni peilistä, mun teki mieli hakea keittiöstä veitsi ja leikata kaikki se läski pois musta. Mä en vaan kestä enää. Mulle tulee niin hirvee olo kun kaikki sika laihat ihmiset valittaa kun ne on niin "läskejä" ja sitten oon minä joka on oikeesti läski. Mun on pakko alkaa laihduttamaan jos haluan päästä edes hiukan lähemmäs mielenrauhaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3