Sivut

2014/03/16

pelkkää paskaa


Viime päivät on menny aivan perseelleen syömisten osalta. Ihan kuin kontrolli olis ollu jonkun muun käsissä. En mä nyt sinänsä oo ahminut, mutta oon syönyt aivan liikaa. Ja oksentelu...sitä on ollu enemmän ku laki sallii. Kaiken huippuna se, että mä en oikeesti liiku lähestulkoon ollenkaan. Huomenna tää saa kuitenkin muuttua. En saa enää keksiä tekosyitä, joiden verukkeella mulla muka on lupa syödä enemmän.



Päätin nyt sit kuitenkin testaa sitä Skinny girl diettiä. Siinä pysytään sentään alle 1000 kcal joka päivä, mutta saa kuitenkin jotain syödä. Lisään siihen kyl pari omaa sääntöä, että en mee ihan täysin sen dietin mukaan. Jos tää ei millään suju, niin sit sen sijaan luultavimmin mä meinaan alkaa laihduttaa omilla rajoilla ja paastoilla sillon kun siltä tuntuu.



Mulla on paska olla, mutta on mulla huonomminki menny. Viime viikko oli yks helvetti. Toistaseks tällä hetkellä menee ees jonkun verran paremmin kun viime viikolla, mutta jotenkin pelkään että romahdus ei oo kaukana ja kohta ollaan taas niin alhaalla, että tuskin alemmas voi päästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3