Sivut

2014/05/02

kaikkea turhaa

En siirtynykän vielä viime viikon torstaina sinne avohoitoon. Oli vaan joku tapaaminen polilla.. Mutta uloskirjaus on ens viikon maanantaina. Sit tää on loppu. Tuntuu jotenki, ei oikein miltään. Oon jo ehtiny jotenki kai tottua siihen ajatukseen, että mä en sit enää oo osastolla kirjoilla. Oon niin vähän siellä nyt tässä käynyki enää, että ihan sama. Loppujen lopuks ne osaston tilat vaan ahistaa, vaikka oonki kuvitellu, että se on ollu mulle jotenki sellane "turvapaikka", minne oon voinu mennä, jos tulee sellanen olo.

En myöskään jaksa enää kattoa siellä niitä samoja naamoja, kun tulee vaan itelle paska olo, kun oon ite tällane jäätävä läski. Tai niin, ei se niiden naamoista oo kiinni, mutta kun siellä on niitä helvetin laihoja tyttöjä/naisia, jotka itkee koko ajan kun ovat niin läskejä ja sit katon itteeni ja mietin että mikäköhän mä sit oon.. Saan kuunnella siellä välillä kommentteja, joista tulee sellanen olo, että meen vittu hirttäytymään, kun oon niin vitun paska läski. Ykskin niistä anorektikoista tokas mulle kerran että "Jos sä kerran oksennat kaiken, niin minkä takia sä et sitten laihdu?" Hirveen mieltä ylentävää...

Oon käynyt siellä psykoterapiassa vissiin 7 kertaa nytten, kun käyn siellä kaks kertaa viikossa. Tuntuu, että sekin on vaan sellasta turhanpäivästä juttelua ja ettei siellä ees käydä mitään asioita oikeesti läpi. En tiiä, ehkä mulla on vaan ollu väärä käsitys psykoterapiasta. Mulla on ollu käsitys, että siellä käsiteltäis kaikkia ongelmia ja yritettäis saada ajatusmalleja normaalimmaks tai jotain, en mä tiedä. Tai sitten se on vaan sitä, että nyt vielä lähinnä tutustutaan.. Tuntuu vaan niin turhalta käydä siellä, kun puhun suunnilleen sen kanssa sillee, kun se ois joku hyvän päivän tuttu.

Radiossa soi Anna Abreun joku ratatatataa (en tiiä mikä se oikeesti on ei vittu kiinnosta) ja tekis mieli heittää se radio ikkunasta, kun ei jaksa mennä vaihtaa kanavaa. Miks sieltä tulee aina vaa paskaa musiikkia? Mulla on tänään muutenki tarpeeks paska päivä ja sit vaan pitää lisätä mun vitutusta. Okei anteeks, oon kamala ihminen.

Vappu sentään meni hyvin. Se meni ihan erilailla ku olin ajatellu, koska tuli viimehetken muutoksia, mutta se oli vaan hyvä juttu! Vietin vappua yhden IHANAN ihmisen kanssa ja aaa olin niin onnellinen! Olin onnellinen, koska sain olla sen ihmisen kanssa ja meillä oli kivaa (tai mulla ainakin oli). En viitsi sen tarkemmin puhua tästä, koska pelkään, että jos joku kaveri eksyisi lukemaan tätä, niin vois tunnistaa mut, enkä halua sitä.

Nyt kaikki stressaa ja tuntuu, että maailma hajoo käsiin kun en saa mitään aikaseksi. Yritin tehdä kurssivalintoja ens lukuvuodelle ja ahdisti ihan hirveesti. En varmaan meekään iltalukioon, joten jatkan siellä missä oon lukion aloittanutkin. Tuntuu hassulta olla siellä kaksi vuotta nuorempien kanssa.. En siis pidä nuorempia mitenkään tyhminä tai mitään, vaan tulee itelle niin luuseri olo kun suurin osa mun ikäsistä lukiolaisista pääsee ylioppilaaks nyt keväällä ja mä vasta tyyliin kahden vuoden päästä, jos nyt ylipäätään ikinä..

Perjantai. Ja mä nysvään kotona. Haluun mennä jonnekin. Haluan tehdä jotakin. Haluan tuntea jotakin normaalista poikkeavaa. Mutta paskat. Sänkyyn mä jään makaamaan.

2 kommenttia:

  1. mulla on aikalailla sama juttu ton koulun kanssa ku en oo ollu joulun jälkee yhtään koulus ja viime keväänäki olin poissa vikan jakson.. tsemppiä ja voimia, ihana et sulla on joku tärkeä ihminen jonka kanssa ei oo niin kamala olla! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tuo koulu harmittaa, kun jotenkin ois ollu niin paljon helpompaa, jos sen olis vaan saanut suoritettua yhtäjaksoisesti, mutta turha sitä kai enää tässä vaiheessa on murehtia.. :(
      kiitos<3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3