Sivut

2014/05/23

valheista rakentuva elämä

Teen itsestäni kiireisen.
Raahaudun jonnekin pois kotoa,
vaihtoehtoisesti juoksen ympäri taloa,
pyyhin pölyt viidettä kertaa samasta kohtaa.

Pakenen ajatuksiani kiireeseen.
En saa antaa niiden tuhota mua.
En saa olla niin heikko.
On vaan pakko jaksaa,
olla kuin kaikki olisi hyvin.

Hetkittäin uskon itsekin omat valheeni.
Totuus iskee kuitenkin aina vasten kasvoja,
vielä moninkertaisesti aikaisempaa tuskallisempana.

Onko kyse vain siitä, etten osaa päästää irti?
Haluanko oikeasti elää tässä tuskassa?
Uskottelenko vain itselleni päinvastaista?

Ei, ei se voi olla niin.
Kyllä mä tahdon tästä eroon.
En vain usko sen olevan mahdollista.
Taistelen ja teen parhaani,
mutta se vain tuhoaa mua yhä enemmän.

Elämä on mulle liian vaikeaa.
Mulla ei ole keinoja siitä selviämiseen.
Tahdon vain pois, pois, pois...

2 kommenttia:

  1. Sä selviit vaikket tällä hetkellä sitä näkisikään! Voimia sulle tähänkin päivään. Koita tehä edes yks asia mistä saat hyvän mielen :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3