Sivut

2014/06/02

hell is where I belong

Epäonnistumiset seuraa toisiaan.
Tunnelin päässä ei näy valoa,
se vaan jatkuu,
en pääse pois ikuisesta pimeydestä.

Miten voin kaatua yhä uudelleen,
jos en ole edes välissä noussut ylös?

En jaksa elää, en edes tahdo.
Kuolla mä haluan, se on mun suurin toive.
Mutta ei, mä olen turha paska, 
en uskalla, olen säälittävä.

Kädet hapuilee öisin kohti kaulaa.
Tahtoisin puristaa, niin kovasti mä tahtoisin.
Olen kuitenkin liian heikko.

Koska saan päästää irti?


2 kommenttia:

  1. Surullista että sulla on paha olla! Kerkesitkö sillon kattoo muuten sen "Why we choose suicide" -videon? Youtubestahan tuo löytyy. Jotenki tuntuu että mun mielestä siinä sen vaikeita aikoja läpikäyneen ihmisen kertoma pointti on se mitä minäkin sulle tahtoisin sanoa: Et vaan pysty näkemään tällä hetkellä muuta kuin tämän pahan olon, vaikka hyvääkin on olemassa ja myös tulossa :)

    Minä en pidä sinua paskana vaan arvokkaana ihmisenä. Ois tosi mahtavaa jos et itsellesikään noita sanoja sanois vaikka ne tulee mieleen. Tuntuu ikävältä kun sanot noin itsellesi.

    Minäkin toisinaan taistelen saman asian kanssa, mut nyt olen huomannut et parempaan pääsee kun ei ihan kaikkea sano itselleen. Hyvällä saa enemmän aikaan kun pahalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän olla haukkumatta itseeni, mutta tuntuu kuin mun pään sisällä olis joku muu, joka haukkuu mua mun puolesta..

      Yritin katsoa sitä videota. Turhauduin omaan huonoon kielitaitoon enkä päässyt kuutta minuuttia pidemmälle. Ei ollut sillon ehkä muutenkaan parhain mieliala, jotta ois pystynyt keskittymään riittävästi sanojen ymmärtämiseen. Ehkä vielä joskus sen katson kokonaan.

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3