Sivut

2014/06/21

jos aiot lyödä, tee se nyt

Mä tahdon vaan huutaa.
Huutaa mun keuhkoista ilmat pihalle.
Mun pää on niin tukossa kaikkien sekavien ajatusteni takia.

Mä vihaan sitä miten heikko mä olen.
Miksi mä luotan joihinkin ihmisiin vieläkin, vaikka mä tiedän, että lopulta tuun vaan pettymään?
Miksi mä välitän, vaikka samalla mua ei kiinnosta vittuakaan mikään?

Tein taas niin tyhmästi.
Onnistuin ehkä pilaamaan jotain pahemman kerran. 
Kaikki on vaan mun syytä, mun vikaa.

Mun rintaa puristaa, mua oksettaa ja on vaikea olla paikallaan.
Tuntuu, että kaikkein helpointa olisi vaan lähteä. 
Pelkään vaan epäonnistuvani taas, enkä kyllä enää kestä sellasta.

3 kommenttia:

  1. Tällä kertaa ei sen kummempaa pohdintaa ole tulossa, mutta piti tulla sanomaan vaan että ajatuksissa olrt ollut ja tämäkin teksti on luettu (bloggerin ihmeellisistä sekoiluista huolimatta). Voimia tähän hetkeen kun tämän luet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Jaksamisia myös sinulle.

      Poista
    2. Jaksamisia tosiaankin tarvitaan :)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3