Sivut

2014/06/28

tä ei lopu, ennen kuin mä kuolen

Mulla on aivan järkyttävän hirveen kamala olo ja mä niin haluisin purkaa sitä jonnekin ja huutaa miten muhun sattuu. Mä en saa kuitenkaan sanaa suustani. Mä en saa sanottua mitään muuta kuin "en tiiä, ihan ok kai", jos joku kysyy miten voin, vaikka mä tiedän oikeesti että mulla ei todellakaan mee ok ja kaikki on päin helvettiä. Ne sanat ei vaan tuu suusta. Joskus mä oon saanut edes hiukan jotain kirjotettua tähän blogiin, mutta nyt en saa edes tänne laitettua mun ajatuksia. Oksettaa itkettää vituttaa turhauttaa.

Mä haluan niin paljon vaan kuolla. Mutta vittu kun luen netistä eri tapoja miten itsensä voi tappaa, niin jokaisesta tuntuu olevan niitäkin jotka siitä on selvinny hengissä mutta on esim vammautunut, enkä kestäis sitä. Mä en jaksa yhtään mitään. 

Mun tekis niin mieli ottaa veitsi ja viiltää käsiin ja jalkoihin ja mahaan niin syvään ja sen jälkeen kaukavaltimot auki. Mutta ei musta oo siihen. Vittu miks mä mietin miltä jostain muusta tuntuu jos tekisin niin?? 

Mä en pysty enää kestämään tätä helvettiä. Tuntuu että mulla on pahempi olo mitä koskaan ennen on ollut. Tai en tiedä voiko sitö verrata. On ollut joskus niin paska olla etten tunne mitään enkä oo tyyliin tajunnut mistään mitään. Mutta nyt mä tunnen tän kaiken kivun ja tuskan ja paskan voimakkaammin kun ikinä ja mä romahdan kohta, mutten mä saa, mutten mä kestä enää. Ei missään oo järkeä. 

Onko jossain joku joka suostuisi tappamaan mut? Ihan oikeasti. Muhun sattuu niin vitusti, mä oon liian heikko

2 kommenttia:

  1. Kyllähän sinä kirjoitit ja kerroit tänne mitä mielessä liikkuu. Kirjoittaminen lienee siis sinulle helpompaa joten ehkä kannattaisi kokeilla tätä myös niitä varten jotka sulta asiaa on on kysyneet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kai. En tiedä, oon niin sekaisin, että tuntuu, etten tajua mistään mitään.

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3