Sivut

2014/07/10

words can't break the silence that is surrounding me

"Heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä

Ihmeellistä miten paljon kykenee tekemään
Ilman että tekee oikein mitään
Tärkeintä on näyttää kiireiseltä
Ja seksikkäältä

--

Vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
Ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
Tulee juhannus ja joulu
Uudestaan

Heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä"

~ Pariisin Kevät / Tämän kylän poikii

"Aurinko paistaa
Mut se paistaa läpi vartalosta
Minusta ei jää varjoa
Elämä kulkee
Mut se kulkee liian nopeasti
Minusta ei jää jälkiä

--

Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla

Noustaan ja häivytään täältä
On tässä jo yritettykin
Joka sortin kummaa muuvia"

~ Happoradio / Ahmat tulevat

"Maailma matkaa radallaan
Päivä nousee uudestaan
Ei mikään muutu milloinkaan
Kaikki säilyy ennallaan
Samat tuulet puhaltaa
Samat sateet laukeaa
Ja kaikki kaunis katoaa
Kaikki kuolee aikanaan"

~ Anssi Kela / Puistossa

"Kun bussi ajaa ohitse,
sä et pääse perille
Kun suru tulee saranoista läpi,
voit luottaa minuun

Ja kun sä et uskalla,
sanoo niitä sanoja,
joilla voisit ratkaista kaiken,
voit luottaa minuun
Voit luottaa minuun

Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voi kuivata
sun kyyneleet

Ja kun kutsut kaikkia,
eikä kukaan tullutkaan
Kun sohvalle jäät makaamaan yksin,
voi luottaa minuun

Kun sä ajat autoa,
kilometritolkulla,
eikä kukaan vastaa kotona
Voit luottaa minuun
Voit luottaa"

~ Samuli Edelmann / Ei mitään hätää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3