Sivut

2014/08/14

ei mitään hyvää

"Ei kukaan halua että sä kuolet."
Ai ei vai? Lopettakaa se paskanjauhaminen.
Noihinkin kun mulla on tekstin lopussa toi "kuole paska" niin niitä joku on painanut. Eli joku haluaa että kuolen. Ja tiedän että moni muukin haluaa, ei vaan uskalla sanoa sitä ääneen.

Mä en halua nähdä tässä maailmassa mitään hyvää. Mä en pysty myöntämään itselleni, että jokin asia on hyvin. Mun sisällä on paha. Paha asuu mun jokaisessa solussa. Jokaisessa solun osassa. Musta ei saa tervettä, eikä hyvää ihmistä. Ei koskaan. Se paha poistuu vasta silloin, kun mä olen kuollut. Fyysisesti.

3 kommenttia:

  1. Jos joku on tyhmyyttään nappulaa painanut, niin ongelma on hänen. Ei kaikkia voi miellyttää ja ikäviä ihmisiä on aina. Suosittelen sulle muuten tuon nappulan poistamista, niin et sitä kautta saa ainakaan lisää pahaa oloa (ts. Ei kannata kuunnella vihaajien louskutusta.., ne vihaa mutta ei kannata ottaa siitä itseensä, eli nappula kannattaa poistaa)

    Sinä olet hyvä omana itsenäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo tyhmyyttä ollut. Se on vaan ollut ainoo, joka sen on uskaltanu "sanoa ääneen". Ei mulle tule pahaa oloa siitä, että joku haluaa mun kuolevan, koska mä tiedän että oikeasti kaikki haluaa, että kuolen. Monet ei vaan suostu sitä myöntämään, edes itselleen.

      Musta ei ikinä tule hyvää, mutta oon edes hieman parempi sitten, kun olen kuollut.

      Poista
    2. Ei ehkä tyhmyyttä , mutta sitten ilkeyttä tai välinpitämättömyyttä.

      Kun tuo kuolema tuntuu sun ajatuksissa niin tiiviisti pyörivän, niin oletko harkinnut osastohoitoa? Voisin melkeinpä suositella sitä. Sun käsitys omasta itsestäsi on nimittäin vääristynyt tuon kuoleman kautta ( viittaan esimerkiksi siihen kun ajattelet, että muut haluaisi sun olevan kuollut tai olisit parempi kuolleena)

      Voimia ja jaksamisia sulle paljon!

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3